Bara angol világa

BarAngol

BarAngol

Occupations

2020. február 23. - nybara

flashcards-page-001_1.jpg

DOWNLOAD

A szakmákat azért könnyű tanítani, mert nagyon sokat ismernek már. A tankönyv által kért 4-5 foglalkozást egészítettem ki és készítettem hozzá játékokat. Sajnos sok olyan csoportom van, ahol annyit foglalkoznak csak a feladatokkal, amit mi az iskolában megcsinálunk. Ezért igyekszem minél több féle képpen megközelíteni egy-egy témakört. A flashcardokkal memória játékot terveztem, amit a táblánál fogunk játszani. 

wordsearch-farmer.png

DOWNLOAD FREE

A szókeresőben meg kell találniuk az elrejtett szavakat. A teacherspayteachers.com oldalán több változatot is találhattok ingyenes letöltéssel.

dobble_jobs-page-001.jpg

DOWNLOAD

 

Az ügyesebbeknek készítettem ezt a dobble játékot. Ez mindig nagy izgalommal és vidámsággal jár együtt.

domino-game-jobs-page-001.jpg

DOWNLOAD FREE

Az utolsó játékkal az olvasás készség fejleszthető a szókincsbővítés mellett. Ezt a játékot én párokban szoktam játszatni. Van aki nagyon ügyesen és gyorsan ki tudja rakni, közöttük szoktam versenyt is rendezni. Ha tetszik, akkor ingyen letöltheted a képre vagy a kép alatti linkre kattintva.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baraangol.blog.hu/api/trackback/id/tr1815488292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása