Bara angol világa

BarAngol

BarAngol

Space

2020. február 14. - nybara

72573008_2362881083841178_1437272361354133504_n.jpg

A hatodikosaim következő témaköre a Holdra szállással foglalkozik. Ismerve a gyerekeket tudtam, hogy ez a téma nagyon érdekli őket, ezért megpróbáltam a legtöbbet kihozni belőle. Nagyon élvezték ezt a projektet, amire én két órát szántam. 

Az első játékkal szókincset bővítettünk. A memória játék erre nagyon jó lehetőség. A képeket a www.superteacherworksheets.com oldalán találtam. A képeket duplán nyomtattam, majd belamináltam. Ha te is szeretnéd, akkor itt megtalálod. 

9.jpg

 

A következő feladatot szintén a superteacherworksheets.com oldalán találtam. A feladat szerint Fact kártyákat helyeztem el a terem különböző pontjain. Minden gyerek kapott egy feladatlapot, melyen különböző kérdések szerepeltek. A válaszokat önállóan kellett megtalálni a kihelyezett kártyákon. Nagyon ügyesek voltak, szinte hibátlan megoldások születtek. A feladatlapot és a kártyákat innen tudod letölteni.


11.jpg

Az óra lezárásaként egy szókeresőt kaptak, melyen az új szavakat kellett megtalálniuk. A szókeresőre kattintva máris a tied lehet, ha szeretnéd. Remélem más is kedvet kap hozzá.

planet_word_search.png

A bejegyzés trackback címe:

https://baraangol.blog.hu/api/trackback/id/tr715475002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása